Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Zzz..

Publicerad 2014-03-05 07:37:56 i

fy bubblan så jävla tröttigt de är idag, o då har ja ändå sovit skapligt..
Är hemma och vabbar idag, trollen mår inte bra :(
Blir snart en dusch för fröken, jag och bellan "våfflade" håret igår och på mig har de inte gått ur iaf så de är trollvarning :D
Blir väl lugn dag här hemma idag, lite städ o tvätt och fix *gääääsp* 
 
Jobbar ju inte förrän söndag nu så de blir långledig eftersom jag vabbar idag men de är ju lite skönt det oxå, så i helgen lär de bli lugnt, har ju varit iväg flera helgen i rad nu så de får bli en hammahelg med mina små hjärtan ♥
Ska träffa Mattias imorn oxå, va ju rätt längesen nu, men de är ju inget ovanligt att det dröjer innan vi ses :P 
 
Mina tankar är nån helt annanstans..
 
 
//Sofie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela