Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Svammel & tårar..

Publicerad 2014-01-11 18:59:00 i Allmänt,

Hade en riktigt rolig och härlig kväll igår, började me förfest med jag, Alex, Martin, Emil & Oscar mkt trevligt men lite väl varierad musik ;)
Vi kom upp till borgen lagom till pausen, haha, kändes ju lyckat :P
Blev inte så värst mkt dans, blev typ tre bugg och några fler lugna :D
Var ju lite lullig & "lagom" söt lixom men roligt hade jag iaf.
Kom hem lite halvsent till Alex så blev inte så många timmars sömn men vi har bara legat i soffan o degar framför tv:n idag..
Fick även en julklapp av Alex, mkt uppskattat, en tavla med ett fint citat på engelska :D
 

Idag har väl inte varit världens bästa dag, blev osams med en kille o de värsta är väl att det är mitt fel och jag som klantat till det så jag klandrar honom inte.
Han har all rätt att vara förbannad på mig men när man inte har rett ut allt så får, iaf jag, ont i magen o de känns som man har en tegelsten i bröstet för att de blir jobbigt att andas.

Och jag mår så dåligt och jag kan inte göra nått åt det heller för tillfället, så de är väl bara gilla läget även om de suger.
Jag tycker om honom så himla mycket även att vi inte har träffats så många ggr men vi har messat varenda dag och nu bara känns de som att de kanske va sista gången, man målar ju lixom upp värsta scenariot.
Allt är ju så bra när vi ses och annars när vi pratar oxå, så idag känns allt bara skit, förhoppningsvis så kanske de bara behövs en urladdning o att allt löser sig sen men jag är inte så säker på det.

Det är lite märkligt hur man kan gå ifrån att vara riktigt förbannad och tänka "vilken jävla idiot han är, va fan tänker han med?!?" Till att vara riktigt ledsen o känna hur tårarna bränner innanför ögonlocken men inte ha modet att skicka ett sms att förklara att man inte alls är arg eller så längre o förklara vilken idiot man själv är.
Av rädsla för att inte få något svar eller för att allt kanske blir värre, så man låter bli och hellre sitter och plågar sig själv med miljoner tankar om vad som skånske kommer att hända..

Han betyder så mkt för mig, han gör mig glad, jag ler så fort jag ser honom och det känns som tusen fjärilar i magen, jag känner mig lycklig när vi är tillsammans och allt känns så rätt, att det ska vara såhär.
Men som alltid så ska det alltid vara något som är invecklat och komplicerat, nått som gör det svårt.
Jag trodde aldrig att jag skulle falla så hårt som jag gjorde, jag är lixom helt fast för den här killen, han är underbar på alla sätt även att han är lite skev o lagom störd, men jag tycker att han är så härlig, han är den han är.
Så den här kvällen lär bli lång, och natten lär bli halvt sömnlös med alla tankar som rör sig i huvet, skitbra när man ska upp och jobba imorn, men ja, vad gör man lixom...
Life just sucks a little tonight..

//Sofie ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela