Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

sju svåra år..

Publicerad 2014-02-04 08:07:27 i

De är såååå härligt när man ser sig i spegeln efter en natt som denna och ser hur förstörd man ser ut, fy fan, de syns på utsidan hur dåligt jag mår och jag hatar det.
Jag vill verkligen inte må så här, jag orkar fan inte med mer skit, de räcker för min del tycker jag.
Jag tycker verkligen att jag har gått igenom tillräckligt, gått sönder och blivit sårad tillräckligt mycket.
 
Men så står man här, återigen och känner hur man går sönder bit för bit och jag vet inte om jag orkar pussla ihop mig själv den här gången. jag har ingen ork eller lust med något längre.
 
Jag vill säga så mycket men det spelar ingen roll vad jag säger, du valde bort mig, du lekte med mig ett tag, du sa att jag inte fick tro att du utnyttjade mig men vad ska jag tro då.. 
Jag vet inte varför du gjorde så här mot mig, jag vet inte hur man kan såra en människa så mycket som du har gjort. Men det kanske är fel på mig, de kanske inte är normalt att bli så här ledsen...
 
Jag är så arg, så ledsen, så förstörd..
 
Jag saknar dig, sååå sinnesjukt mycket så du anar inte..
 
Jag vet bara inte hur jag ska orka med att gå vidare..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela