Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

lite ändring

Publicerad 2014-02-27 11:33:12 i

Blev ändring i schemat til helgen, skulle ha jobbar lördags men blev fredag istället, inte mig emot.
Då föll andra planer på plats helt utmärkt :)
Forfarande lite skeptisk till vissa saker men ajja, de kanske blir bättre snart.
 
Tänkte ge mig på att försöka baka lite bullar, men de lär antagligen itne bli av, huvet är inte riktigt sams med mig idag, haft huvudvärk sen jag vakna imorse o den vill inte släppa, snark!
 
Var i söderköping igårkväll och övade med kören plus massa andra körer, tycker itne att dom där sångerna är så värst roliga men men, allt är ju inte kul...tyvärr :P 
 
//Sofie ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela