Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Ledig vecka o halvsjuk

Publicerad 2013-09-04 09:32:18 i

Mm, barnen snorar & Bell hostar, själv vakna jagupp snorig ochlite rivig  halsen, inte kul...
 
Igår var vi på Flat out i Åtvi, massa raggarbilar, mycket folk och Chris & the goosebumps spelade, väldigt tevligt.
För min del blev de lekparken större dlen av källen för där tyckte ju barnen att vi skulle vara..
 
IDag blir de lugnt,hoppas att jag kan gå på kören ikväll :)
 
 
Jag igår, tyckte att jag lyckades riktigt bra med sminket men någon frågade om jag ahde något smink kvar hemma, kan int viss lära sig att vara tysta om dom inte kan säga nått snällt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela