Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Svammel..

Publicerad 2013-05-17 07:23:39 i Allmänt,

Det känns som att jag har tusen saker att säga men jag vet inte hur.
Klart jag blir lite ledsen, va ju inte det här jag hoppades på.
Jag är ledsen att vi påbörjade nått för jag tror att det kunde ha blivit nått jävligt bra om vi hade gett det en chans.
Men nu är det över, jag ha varit här förut.
Vad händer nu då?
Försöka vara vänner?
Mm, "vänner" som aldrig ses och hörs av nångång i halvåret eller, för det är ju så det brukar bli.
Det är väl bara bita ihop, klistra på ett leende och låtsas som ingenting.
Det kommer inte bli lätt, men finns det något annat val?
Fan asså, jag trodde ju verkligen att de kunde bli nått bra men ack så fel man kan ha.
Trodde att du tyckte om mig, att du ville ge mig en chans.
Men jag kan inte ändra på vad du känner, jag är bara ledsen att det blev som de blev..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela