Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Biomys

Publicerad 2013-05-28 14:28:00 i

Jorå, igår eftermiddag så åkte jag ut till falla för att umgås med Robin, blev lite prat och slöglo på tv tills de va dags att bege sig mot Norrköping för att gå på bio, fast & furious 6 (inte mitt val) :)
filmen va bra, lite dåligt med halvnakna yngre karlar dock men action var de ju iaf.
kom fram till att killarna i filmen börjar bli till åren och ser lite slitna ut, tyvärr.
men hade ju trevligt sällskap som åt upp hälften av mitt godis, även att han INTE skulle ha nått godis ;)
när vi kom tillbaka till falla blev de lite mer prat om allt möjligt innan det va dags att bege sig hemåt för mig.
En toppenkväll helt enkelt, vi måste nog börja umgås lite mer :)
 
 
idag har de varit lugnt, bara varit på Apoteket o hämtat ut salva till Bells öga, som för övrigt är mindre svullet idag :)
annars har vi nog inte gjort nått vettigt alls :P
beställde en tok-fin rosa klänning, yeeey! Som blir en födelsedagspresent från mamma o pappa, bara hoppas den är lika snygg på mig som på bilden :P haha!!
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela