Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

05.00!!!

Publicerad 2013-05-30 11:45:06 i

Mm, klockan fem tyckte Niklas att de var dags att vakna, inte ens barnprogrammen har börjat dåh!!
fruktansvärt trött släääpade jag mig upp ur sängen och satte igång en film innan jag kröp ner i min varma säng bredvid en söt och sovande isabell en stund till..
Bell fortsatte sova till halv åtta, väldigt skönt, fast jag gick inte upp ur sängen förrän åtta, inte sovit något sen fem men här ju skönt att bara slöa..
Blev lite frukost och sen hamnade jag i soffan. De enda vettiga jag gjort idag är attsätta igång en maskin tvätt :p
ska snart hänga upp den oxå..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela