Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Torsdag..

Publicerad 2013-07-18 07:56:42 i Allmänt,

Blev en tripp till Norrköping igår med mamma och lillskrutt..
Hittade lite grejer iaf.
Sen fick lillskrutt följa med hem till mamma och sova där inatt och va där idag eftersom varken jag eller Johan kunde ta ledigt.
Själv begav jag mig till Falla igårkväll.
Slutade med att jag hamna i hängmattan med en bok och bara koppla bort allt ett par timmar..
Sen när Robin, Jocke och becka kom så blev de lite tv-tittande och sen gick ja o la mig runt halv tolv. Somnade rätt snabbt ändå :)

Så nu sitter jag här på jobbet och är så seg, så seg..
Men de rätar nog till sig bara man kommer igång :)

Och jag vet Inge vad jag ska göra längre, jag vet inte om jag ens vågar hoppas på att han ska prata med mig igen, eller om det är helt kört.
Men ja, jag skrev ju att han skulle slippa höra nått mer från mig om han inte ville.
Så jag kan ju inte göra mkt mer än att faktiskt hoppas på att han hör av sig..
Allt blev så jäkla fel..


//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela