Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Ingen bra dag..

Publicerad 2013-02-25 16:17:00 i Allmänt,

Gårdagen var inte så lyckad..
De bästa var väl att vakna upp bredvid en söt vän efter att ja sovit i typ 10 timmar..

Men på vägen hem blev de olyckligt..
Vi mötte en bil med lite hög fart som fick sladd på bilen och körde in i min.
Så fronten blev skrot och huven blev helt skev. Att få en airbag utlöst var ingen trevlig upplevelse men hur som helst så gick det bra med både mig och barnen iaf.
Tyvärr får min golf åka till bilhimlen, du kommer vara saknad..
Men pappa hade en bil ja kunde få låna tills vi hittat nån ny..
Så förhoppningsvis kan ja få den imorn eller i övermorn..

Fick oxå ett oväntat men ändå väntar svar från en person.
Så "the show must go on" så att säga.
Det är dags att avsluta kapitlet och påbörja ett nytt.
De kommer bli en svår och jobbig tid ett tag framöver men så är det ju..
Har ingen lust att ta tag i det här med mig själv och vet inte alls hur jag ska gå vidare..
Kan man inte bara låsa in problemet och aldrig låsa upp igen.. Vet att de inte funkar så men vore smidigt..
Ska försöka ta mig vidare utan att tjata hål i huvet på mina kära vänner..

Nu ska Niklas och jah kolla på Peter Pan och mysa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela