Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Onsdag?

Publicerad 2013-08-14 08:42:21 i

Tror de är så  jaja whatever..
 
I fredags var jag på Brolle i grännäsparken, kan ju inte säga att det var värt pengarna, kostade 350kr.
Brolle va ju bra men rockabillybandet på dansbanan sög ju, de va högt, skränigt och gick inte att dansa till, eller ja, stå o hoppa som en fjortis gick ju men hade ju varit kul om det varit lite mer buggvänlig musik..
Själv så räknar inte jag rockabily till rock'n'roll och förväntade mig faktiskt att kunna svänga loss och bugga eftersom  det heter "rock'n'roll on tour", men va ju bara Brolle som körde sån musik ocvh han stod ju på stora scenen..
JAg anser ju att han borde stått på dansbanan o spelat så man kunde dansa när han sjöng om nu hans mål är att väcka liv i folkparkerna, men de är min åsikt.
Hade trevligt iaf, träffade masssa trevligt folk men så här i efterhand känner man att man kunde nog stannat på parkeringen o pratat me folk..
 
 
Annaras har de väl inte hänt spå mkt, vi var iväg till skara sommarland förra veckan, de va väldigt kul och barnen hade roligt så de va lyckat iaf :D
 
Idag ska jag träfa Sara på dan & sen Elin ikväll, ska bli kul iaf :D
 
 
//Sofie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela