Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Va fan.

Publicerad 2012-10-01 08:30:22 i Allmänt,

Jag kände mig rätt så duktig eller vad man ska säga, att jag faktiskt lyckats hålla mitt löfte om att inte höra av mig.
Men då, PANG! Så träffar jag honom av en slump och HAN börjar prata med mig..
Bara jag som ser lite fel i det här..
Troooor ja behöver mer än en vecka på mig för att försöka va bara vän med han.
Jag hade inte ens gått fram till mig om jag var han då jag reagerade (utan att tänka) med att backa och säga "nej nej nej nej nej" när han gick emot mig.
Gah!
Så igår blev de ett mindre ultimatum.
Jag frågade vad han ville egentligen och jag ska ringa honom idag så får vi väl se om this is the end..
För nu är jag så trött på det här, jag säger inte att det är hans fel, det är nog snarare jag som är lite krånglig och att gå runt att va ledsen och arg gör inte saker bättre..

Annars idag så ska jag upp till Norrköping och hoppas på att Josefin har tid att ses iallafall ;)
Annars är de lugnt idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela