Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Fy bubblan!

Publicerad 2012-10-11 08:10:05 i Allmänt,

Den här natten har varit hemsk, har sovit dåligt och haft två barn som inte kunnat sova.
Så dom har legat i min säng halva matten vilket betyder att jag har lite ont i kroppen pga av obekväm sovställning..
Utöver det så är jag snorig, hostar slem och har feber.. Ingen bra dag alls.
Så ringde jobbet och sa att jag inte kunde jobba ikväll. Bara hoppas jag blir frisk till på lördag då jag ska jobba hela dagen.

Annars händer nog inget speciellt, trollen tittar på barnprogram och jag ligger i sängen och slöar.
Ska nog snart hoppa in i en dusch och se om man piggnar till något kanske..

Jag bakade massor igår, blev blåbärsmuffins, muffins med choklad i, drömmar och kladdkaka :)
Gjorde även några chokladmuffins igår men dom blev fan inte goda så det receptet slängd jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela