Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Tisdag

Publicerad 2012-11-13 16:35:31 i Allmänt,

Stackars bell har fått svinkoppor :(
Va på Vc igår och tant doktorn sa att vi skulle försöka få bort de själva och om det inte var borta om en vecka skulle vi ringa igen..

Jag och Isabell bakade efter att vi lämnat Niklas på dagis, de blev chokladsnittar idag :)
Annars har vi inte gjort så mycket idag, var ute hos barnens morfar en sväng och fikade lite.

Igår så blev de att åka ut till Jacob, i ödemarken utanför kvarnvik :P
Vi kollade på en film som hette "treasure Island" och efter att jag bett Jacob förklara vad som hänt i filmen eftersom jag pratat så mkt att ja inte hängde med.
DÅ kom jag på att det var den filmen som "skattkammarplaneten" är baserad på så då visste jag ju va allt handla om.
Haha, så stackars Jacob hade inte behövt förklara om jag hade väntat en stund till med att fråga :P
Men vi hade en riiiiiktigt trevlig kväll så de görs gärna om :D

Ikväll ska ha pallra mig ut och gå en sväng. Har varit lite slö ett tag nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela