Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

....

Publicerad 2012-11-13 08:26:33 i Dikter,

Jag saknar dig, jag saknar oss, jag saknar allt.
Vissa dagar är det lätt att se mitt liv utan dig.
Andra dagar känns det som att världen rasar utan dig.
Såna dagar vill jag bara ligga i sängen och tycka synd om mig själv.
Men jag har ingen rätt att göra det eftersom det var jag som valde bort dig ur mitt liv.
Men vad hade jag för val när hjärtat brast varje gång jag såg dig.
När jag blev ledsen efter varje gång jag hade pratat med dig.
För jag visste att det inte fanns en framtid för oss.
Du ville aldrig ha mig men ändå saknar jag dig..
Och jag undrar ibland om du också kanske saknar mig, bara lite?

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2012-11-13 14:41:53

Kram till dig. Hoppas det känns bättre snart och att du kan gå vidare...Det har jag gjort nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela