Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Igår..

Publicerad 2012-07-29 15:24:51 i Allmänt,

Igår hade vi besök av Sara, Daniel och söta Izabel, blev grillning, fika och massa bus :) En riktigt härlig dag :)
På eftermiddagen fick jag skjutsa brudpar i pappas cadillac, så roligt :)
Lånade även cadillacen på kvällen, så jag och Jessica tog ett raggarvarv i valdemarsvik men de va dåligt me folk så vi drog hem till en kompis och kolla på film istället :)

Sov ända till halv tio idag, gryyymt skönt :D
Sitter hos mamma och pappa nu och ska snart ta me mig trollen och åka hem. måste duscha och försöka reda ut mitt hår för de blev en aning ruffsigt efter att köra bil utan tak ;P

Imorn är de jobb igen, ledig på torsdag den här veckan och lördag söndag.
FÅr väl se om de blir titanix på lördag, hoppas på de :)

Hoppas alla haft en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela