Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Fredag

Publicerad 2012-07-06 07:59:49 i Allmänt,

Jaha, har inte hänt så värst mycket denna vecka faktiskt, allt har rullat på som vanligt.
Igår va jag och trollen hos mormor en sväng.
Tanken var att vi skulle till kyrkan och lyssna på Erik Meeen mina barn klarade inte riktigt att sitta still och va tysta i kyrkan så vi gav upp och åkte hem efter en halvtimme. Till deras försvar så var dom väldigt trötta. Dom sov efter tio minuter i bilen så Jaja..

Idag börjar karnebåt-festivalen men jag får snällt vänta tills imorn att gå på de för jag jobbar kväll och natt idag men sen är ja ledig resten av helgen :D

Blir väl lite städning här hemma idag annars äre lugnt..

Hoppas att ni får en härlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela