Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Dumt..

Publicerad 2012-07-17 01:13:48 i Dikter,

 
 
Det är jävligt dumt att sakna dig när du inte saknar mig.
Det är jävligt dumt att bry sig om dig när du  inte ens kan ägna 1 minut att svara på ett sms.
Det är jävligt dumt att tycka om dig när du  inte ens kan offra några minuter för att ringa upp och prata en stund.
Men det är lika svårt att låta bli att sakna, att bry sig och att tycka om dig.
Lika jävla svårt som det är dumt..

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2012-07-17 14:23:42

När jag läste detta så va det som om det va jag själv som hade skrivit det, stämmer så väl in på mig.. läskigt men sant...

Svar: Jo, de är inte lätt när man tycker om nån som inte tycker om en på samma sätt :/
Sofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela