Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Inte som jag tänkt mig..

Publicerad 2012-02-21 14:11:26 i Allmänt,

Gårdagen blev inte alla som jag tänkt mig.
När jag kom hem runt fyra så började massa utslag blossa upp över hela mig, det kliade satan och såg typ ut som nässelutslag.
Men ringde 1177 och fick en tid i Norrköping igår kväll så de va bara att åka in.
Min söta Jeanette var så snäll och följde med mig, tack gumman <3
Men läkaren kolla på mig men visste inte vad de berodde på. Men fick tavegyl och kortisontabletter utskrivet.
När jag kom hem så höll det fortfarande på att komma på fler och fler ställen.
Men tog mina tabletter och imorse när jag vakna var alla utslagen borta.
Känner mig dock lite dåsig av kortisonet men men så är de.

Har vara varit hemma och vilat idag så nu känner ja mig lite piggare :)

Såg ut såhär över hela mig igårkväll :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela