Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Helgen.

Publicerad 2012-04-10 07:50:38 i Allmänt,

I lördags blev de att åka på fest i överum med Jessica. Oh fy fan så kul jag hade :) riktigt lyckat faktiskt :D

Söndagen va lite seg, och ja jobbade 15.30-21.00.

Igår blev de en tripp till sjukhuset i Linköping..
Niklas petade in ett finger i ögat på mig i lördags morse så de hade bara blivit värre och värre, så igår var ögat helt igensvullet så då fick vi åka in.
Fick salva för de iallafall, det var tydligen en skrapsår på hornhinnan.
Så ja bara hoppas på att de blir bättre snart så jag slipper gå med solglasögon på mig jämt. Gör nämligen skitont när de lyser starkt..

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2012-04-10 19:38:50

Aj, det måste ha gjort ont. Hoppas det blir bättre snart.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela