Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Har kommit av mig lite..

Publicerad 2011-07-05 13:56:48 i Allmänt,

mjo, jag ahr kommit av mig en ehl del i bloggandet men de kanske blir bättre :P 
I helgen va vi på Stensnäsfesten med mamma, pappa o barnen. dom hoppade i hoppborg o tyckte att de va jättekul :) 
Träffade även, daniel, Sara & lilla söta Iza där, väldigt trevligt :)
På kvällen hämtade ja upp sötaste Jeanette & åkte till Robin & Mattias i Överum men de va väl itne så mkt drag på't när vi kom iaf så vi fortsatte sedan till Stensnäsfesten.. 
va en riktigt trevlig kväll, blev även ltie dans :) o de e ju itne helt fel ;P

idag har ja varit ner på AF på möte, massa information.. inte jättekul men men.
Johan åkte för en stund sen så nu är jag & småtrollen ensamma till på fredag..
Blir förhoppningsvis Karnebåt på fredag för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela