Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Skedshult idag

Publicerad 2011-02-21 09:41:56 i Allmänt,

Åkte ner lite tidigare till buggen igår för att jag skulle stanna till o hämta skor hos mamma, slutade dock med att jag fick hjälpa pappa me en grej oxå och blev försenad till buggen, gah! Jag hatar att vara sen, usch.. som tur var så kom de två till när jag kom så de va iten bara jag iaf :P
Blev en trevlig pratstund efteråt oxå :)
Niklas har sovit bra inatt så ja e rätt pigg faktiskt :) o de e alltid uppskattat.
Bell är oxå rätt pigg, ska snart försöka få i fröken nått o äta för hon ville inte de förut..
Sen ska vi packa ihop oss och åka till Skedshult :) o hoppas på att mamma kan ta barnen några timmar ikväll så ja kan leka me Nett lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela