Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Tripp till vvik..

Publicerad 2010-09-07 16:19:06 i Allmänt,

Har varit en sväng i västervik idag med mamma, tommy & barnen..
Blev en ny mössa till Niklas för de e ju dags nu nör de börjar bli kallt.. Köpte även en sån där spegel att sätta på nackstödet i baksätet så jag kan se niklas när jag kör, bara 80 kr på biltema :D yeey.. har länge tänkt köpa en men inte kommit dit..
Blev några cider till lördag oxå :D Ska köpa nått på fredag tänkte jag.. ser veeeeeeeeeerkligen fram emot lördag, hoppas på att de blir askul :D


Ikväll ska vi åka hem till Norrköping igen, ska bara äta mat här, så slipepr jag laga mat hemma :P hehe.. får ju itne va dum ;)
Jaja, e väl hemma runt sju iaf.. så de blir skönt.. får hoppas på att barnen somnar tidigt ikväll ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela