Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Söndag kväll..

Publicerad 2010-09-05 19:27:34 i Allmänt,

Sitter här o lyssnar på lite musik i lugn o ro.....för en gång skull :P
Bellis leker i sitt rum och Johan har Niklas, så då passar jag på att blogga lite :)

har nyss gett båda busfröna gröt, Niklas fick näääästan i sig en hel portion :) Så de går iaf framåt me ätandet :)


Igår förstår ni,  då va jag med Anna & Jeanette i Örsåsa & dansa :D:D:D
de första jag gjorde när vi kom dit var dock att ramla omkull..
På parkeringen finns de små räcken, o dom e låga o de va kolsvart så man såg ingenting och jag gick väl o kolla på nått annat, PANG där va ett räcke o jag föll framåtstupa, mindre roligt, men fick bara blåmärken på benet men satan så ont dom gör idag..  e 3 stora bulor på benet :( Annars klarade jag mig..
de värsta e väl att jag va spiknykter, haha.. men men jag e väl varken den första lr sista som ramlar över dom där :P

Iaf så hade vi väldigt kul ,blev både disco dans och bugg, även några lugna danser, alltid mysigt att kramas lite (beroende på vem de e..)

Träffade en hel del "känt folk" så de va ju kul :)
Lite sorgligt att de va sista gången för iår dock :( men men..

Men tack för en jääättehärlig kväll :D


Idag ahr de väl itne hänt alltför mkt, vaknat, varit ute ens väng, åkt bil och fixat lite mat, e väl i stora drag va som hänt idag.. :P


Johan åker till Sthlm imorrn :/ så då blir vi ensamna igen..

Men nu ser ja fram emot LÖRDAG :D Årsfest i Rumma folketshus, ha bli kuuuuul :D

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-09-06 09:39:34

Haha ja dom där jäkla räckena, jag har oxå snubblat framåtstupa på dom en gång ocxh som sagt vi är nog inte dom första elelr sista :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela