Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

något piggre kanske.

Publicerad 2010-11-23 11:58:49 i Allmänt,

duschen piggade iten upp så värst mkt men känner mig ltie piggare nu iaf, fast om ´ja skulle lägga mig ner nåra minuter så skulle jag garanterat somna.. så därför gör ja iten de :P

funderar på att fixa nått o äta, börjar bli lite hungrig, så blir nog att göra plättar, går relativt fort o lätt :)
Ska snart lägga Niklas som börjar bli trött..

O här snöar de o regnar till o fran men just nu e de snö iaf..

Ska ringa mamma sen o fråga om ja får åka ner till dom idag istället för imorrn, för ja e helt jävla slut.. när ska de gå över lixom..

Sittwere o lyssnar på gammal musik oxå, sånt som man glömt att man lyssnade på i tonåren :) mkt bra men även en del skit.. :P 



Nina Rochelle - (Happy) Jag hatar att det e så



















Du säger att du leker med tanken om att va min ängel tills jag dör Jag säger lek, lek med tanken det är det som tankar är till för







Och jag leker med döden och du frågar vad fan jag gör Jag säger jag leker bara med döden det är det som droger är till för Och jag vet att du hatar att du hatar, att jag är så Och jag ser att du är trött nu men du tar min hand ändå Och jag vet att det finns inget jag kan ge dig Min älskling jag hatar att det är så Du säger livet är en gåva Jag säger livet är dom nätter då jag inte kan sova Happy jag hatar att det är så (x4) Jag håller blicken mot marken och säger tyst nåt jag hoppas du hör För det jag säger nu är viktigt Du är allt som mina ord är till för Sen säger du det finns något bättre nåt jag aldrig kommer nå Jag vet inte vad jag ska säga nu men du ser att jag förstår

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela