Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Klotter..

Publicerad 2010-11-11 22:17:14 i Allmänt,

Jag kan inte riktigt sluta tänka på dig, du har på nått sätt fastnat i mitt huvud.
Jag drömmer om dig ibland, men de e väl inte så konstigt heller.

När jag ser dig så kan jag inte sluta titta på dig, tills våra blickar möts
och allt blir så där pinsamt.
Egentligen vill jag gå fram o säga till dig vad jag tänker men vågar inte,
då blir ju allt på riktigt.

Så länge du inte vet så kan jag hoppas, hoppas på vad jag vill..
När vi pratar så låtsas jag som ingenting men när du har gått,
då tittar jag efter dig och hoppas att du ska vända dig om o se mig.

Jag vill vara i din famn, vill att du ska hålla om mig och aldrig släppa taget.
Jag undrar hur det skulle vara att kyssa dig, jag tror de underbart..

Men jag tror att det är bättre att du inte vet för då ändras ingenting.
För vissa förändringar går inte att ändra tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela