Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

seeg.

Publicerad 2010-03-19 12:17:26 i Allmänt,

har varit ute ne sväng o gått me barnen, isabell totalvägrade ju att sova så tillslut orkade ja iten trilskas mer med henne så då gick vi ut me vagnen istället o hon somna ju då inom 5 minuter.. var ju itne chockad, så jag gick bara en kort svöng här i området.. sen så höll de på o dugga när vi va ute så ville ju itne riksera att bli dyngsur helelr ifall de skulle regna mer lixom..

Jag ska ta tag i min disk nu, ahr precis plockat undan bellis leksaker o de ser genast mkt bättre ut.. haha..

Sen runt halv tre blire stan o träffa marren, Carro & Sofia skulle åka me mig enr så dom slipepr bussen.. hehe..

Ikväll blire väl att sitta hemm som vanligt.. weeeiii.. not! skulle va skönt o komma iväg lite när man bara e hemma heeela veckorna, o Johan har kommuit hem runt åtta nio hela veckan så då har man ju typ bara kollat på tv o sen gått o lagt sig, o så följer vi ju olika program så Johan brukar ligga i sovrummet o kolla o jag i V-rummet så då har vi juinte umgåtts helelr.. hm..

Jaja.. hoppas de slutar regna tills vi ska på stan...

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-03-20 11:13:23

Nej synd om oss vi får inte se våra sambosar spec mkt hehe :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela