Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Tisdag.

Publicerad 2009-09-01 14:02:28 i Allmänt,

Jao, idag hade ja min sista körlektion, känns rätt skönt.. :)
Ska dock köra igen den 17e men de eju ett tag kvar :P

Sitter själv hos Anna & Stefan, anna jobbar o stefan är hemma hos min sambo..
Ska snart ta mig en dusch o sen skan ja pallra mig till affären.. får väl e när anna kommer sen, vi skulle äta ihop, kan ju va trevligt me lite sällskap.. men tror hon skulle komma efter sex lr nått sånt..

Igår blev min lilla tjej 10 månader :) hon bara växer och växer..

Näe om man skulle slänga sig in i duschen kanske.. så de blir nått vettigt gjort :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela