Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

seg som bara den..

Publicerad 2009-09-08 16:47:05 i Allmänt,

Jao idag e ja riktigt seg.. phu.. Men jar sovit bra så de kan inte va de.. Johan åkte till sthlm idag men  han kommer hem imorrn kväll igen.. dock är itne ja hemma då eftersom jag ska ner till kören.. :) Min snälla mamma kommer och hämtar mig och Isabell imorrn sen så¨sover vi där o så skjutsar dom hem oss igen på torsdag.. :D

de e kul att kören har börjat igen.. har saknat de över sommaren.. :)
Hoppas bara ja får mitt körkort sen så att jag kan åka ner varje onsdag.. De största problemet blir väl att skaffa barnvakt den där timmen.. men men, Isabells farmor bor ju i viken så hon ikasnke kan ibland.. annars får ja väkl skjutsa ut Isabell till skedshult..jaja de löser sig..

I lördags va ja i G-by på 50talskväll.. va trevligt, ett bra band som spela va oxå.. Har dock glömt va dom hette men men...

ja ska snart göra ltie våfflor börjar bli lite hungrig.. får väl se om fröken tillåter :P hehe.. Men de ska nog gå bra..
Hon ahr precis sovit en stund.. Hon var så hiiiiiiiiiiiimla trött.. Annars brukar hon inte få sova efter 16:00 för då somnar hon så sent på kvällen, men idag blev ett undantag för hon va så trött o grinig.. Och idag e d e ju bara ja som lider av de.. Johan är ju som sagt inte hemma...

Näe ni.. ska gå o göra mina våfflor nu.. o kanske diska lite..

Jo förresten, jag klarade körkortsteorin i lördags. Woho! 56 rätt :D

Hare bra..

Min lilla sötis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela