Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Jahopp..

Publicerad 2009-09-19 18:16:00 i Allmänt,

Nu e vi hemma igen.. va nere en sväng på netto förut, jag o Bellis..
O nu sitter ja här.. hehe.. Isabell leker p golvet o roar sig :)

Mitt lilla monster..


Har kommit fram till att mitt hår blivit rätt så långt.. Kanske itne så intressant.. men iaf.. hehe..
ja tycker de e kul iaf :D



Näe.. blir nog ltie tv nu........om de e nått vettigt o se på.. :/

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-09-20 16:01:06

Var d bra i nya nettoaffären? Åh jag vill oxa ha långt hår igen!!, hm kan aldrig bestämma mig o när ja väl börjar få lite längd klipper ja av det ahha men den här gången SKA ja spara =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela