Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Super duper happy :)

Publicerad 2009-10-13 09:28:47 i Allmänt,

Yess, jag klarade körkortet igår.. e extremt överlycklig :)
Så igår följde ja me mamma ner hit till Skedshult eftersom Johan e i sthlm.. Så ja fick låna mammas bil igår och åka till överum, så ja träffa några kompisar..
Men viiiiiilken frihetskänsla de var att sitta helt själv o köra bil.. :D :D :D
Jag vill ha min bil här men den e  ju tyvärr i sthlm me Johan o Rickie..

Imorrn blire att åka en sväng till Marren om hon har tid o lust, var ju så längesen.. :(

Men men, ska slita mig nu..

Och ett STORT tack till personalen på körkortcenter i Linköping som ja körde med, en toppen körskolan, rekommenderar verkligen dom. Deras hemsida: www.korkortscenter.se 

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2009-10-13 21:19:31

Grattis! Ja visst är det jääääkligt skönt när man lyckats ta sitt körkort. Då känner man att det varit värt allt jobb.

Postat av: Anneli

Publicerad 2009-10-27 19:39:00

Grattis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela