Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

seeg..

Publicerad 2009-10-16 16:25:04 i Allmänt,

Jo.. idag e ja segare än segast tror ja.. mår itne riktigt bra.. känns lite i halsen men hoppas de går över,, e trött i huve oxå.. m,en hoppas att de itne e nått allvarligt.. kanske går att sova bort.. :P
Min lilla pluttis ligger o sover.. hon e inte heller pigg.. hm.. men men..

Marren & Joel har varit här idag en sväng, dom hade n¨gra timmars dötid.. Så de va trevligt.. han e ju så söt lilla Joel :)
Vi kanske ska åka ner till dom en sväng nu i helgen, får se va Johan säger.. o hur ja mår oxå vill säga..

Var nere o hämtade ut mitt körkort idag, tyckte de gick fort o få hem de.. men nu e d e skönt o slippa ha de där pappret me sig iaf.. :)

Näe ni.. ja ska nog lägga mig på soffan o blunda en stund tills lillan vaknar.. o de lär hon väl göra så fort ja lagt mig bara för de.. hehe.. brukar ju va så..

Ha en fin höstkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela