Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Det gör så ont..

Publicerad 2014-02-03 11:06:19 i

..den där fysiska smärtan i bröstet när det känns som att hjärtat ska explodera av smärta.
Det händer mig dagligen sen i fredags, när jag läser nått från dig, när jag tänker på att du kanske försvinner ur mitt liv eller när jag hör en låt som påminner om dig.
I lördags var det hemskt, när jag va på krogen så spelades "våran" låt som du kallar den o det gjorde så ont i hela hjärtat, de var som att någon högg en kniv i hjärtat och man tappar andan för en sekund.
Du säger att du tycker om mig för mycket, om du tyckteom mig för mycket skulle vi inte vara i den här situationen, jag skulle tippa på att för mycket inte är tillräckligt mycket isf.
Vad betyder "jag tycker om dig för mycket"? ja fattar det inte.
Hur fan kan man säga tt man tycker om en person och minuten efter krossa den totalt.
O du säger att jag är underbar, fantastisk, att jag är grym och speciell, varför? 
De sista du sa innan du gick härifrån var nått om att vi skulle gå på bio, ja fattar inte hur du tänkte.
Vad  tänkte du när du påbörjade allt det här? Jag sa för längesen att jag tycker om dig, de kanske hade varit smart att säga nått redan då, att det inte skulle bli nått..
 
Jag trodde verkligen på de här, jag hade målat upp en bild av hur framtiden skulle se ut med dig, o det såg jävligt bra ut. den raserades totalt i fredags och jag känner mig så dum, så korkad, så idiotisk, som trodde att du ville samma sak, att det bara var en tidsfråga, att jag trodde att du ville ha mig, så dumt av mig!
Jag har aldrig känt såhär starkt för någon innan, och det är väl därför det gör så ont att förlora dig, det gör så fruktansvärt ont i hela tiden och gråten sitter i halsen, jag är så ledsen.
 
Jag vet inte hur jag ska få mitt liv att fungera utan dig, vet att de låter sjukt men du är en stor del av det.
Du gör mig lycklig, du får mig att le, jag mår så jävla bra med dig, jag vill aldrig förlora dig men vad har jag för val?
Jag vet inte vad vi ska göra, inte alls.
Jag vill aldrig sluta prata med dig, jag vill aldrig sluta träffa dig, jag önskar att jag kunde kalla dig "min" men drömmar är väl till för att krossas?!
 
Så vad gör vi nu?!
 
 
Det gör så jävla ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela