Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Helgen

Publicerad 2013-09-22 10:03:10 i

I fredags blev de att åka till borgen, Peter var snäll och följde med mig men de va så dåligt att vi åkte hen vid halv elva.
Men jag hade i alla fall väldigt trevligt sällskap :)

Igår var småtrollen med Johan hela dagen så jag städade här hemma.
Till kvällen gjorde jag lite lördagsgott ;)


O de där är ju nått väldigt enkelt, har bara varvat chokladpudding, vaniljkräm och chokladmousse, o lyxat till det med att ha i ljus och mörk hackad choklad mellan lagren :)
De går ju även ha frukt i om man tycker om de för de kan lätt bli lite sött..

Idag blir de lite slödag, är ju jobb som gäller imorn..

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela