Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Söndag..

Publicerad 2013-05-26 21:02:41 i

 
idag har vi varit ut hos mamma eftersim de är mors dag.
fick fika och mat, väldigt trevligt.
fick provköra limousinen oxå, ska ju köra den på lördag så va ju skönt att prova iaf :)
när vi kom hem så var de nattinatt för trollen och stå har jag bara slöat i soffan.
blir nog snart sängen då jag känner mig väldigt trött..
 
Imorn ska jag nog leka med finaste Robin, kanske blir bio.. 
Har nog inte varit på bio på säkert 5-6 år.. Så de kanske är dags :P
 
 
Ta de lugnt, ta de lugnt, ta de lugnt...
jag försööööker, men de går inget vidare..
urk! 
Självbehärskning, noll!
men ja, ska göra mitt bästa och mycket mer går väl inte göra..
Fy, ska nog sluta grubbla över allt de här, för de verkar ju bara göra allt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela