Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Onsdag vah?!

Publicerad 2013-05-15 07:33:16 i

Rätt säker på att de är onsdag i alla fall :)
hade en riktigt bra dag igår.
jag och barnen började oss med att baka lite muffins och så vid elva skulle bell va hos tandis o de gick jättebra.
åkte o handla lite och sen hem för att käka lite mackor.
patrik kom runt ett kanske och tyckte jag skulle bjuda honom på kaffe, otippat? Nä.
Lite senare ramlade söta fröken Astrid in så då tog vi fram lite muffins me grädde och min sista bullpåse. Så måste baka nya :P
mkt prat o styr med barn som ville kasta boll och måla teckningar, Patrik och Astrid deltog i bollkastandet :)
sen åkte båda två runt fyra o de va dags att laga lite mat. köttbullar och makaroner, orkade inget mer avancerat.
så blev de en timmes promenad på kvällen oxå, träffade Sandra på vägen hem så nerv en trevlig pratstund, vi MÅSTE fika nån dag ;)
 
en väldigt lyckad dag helt enkelt <3
 
 
Ligger just nu i sängen och ska snart pallra mig in i duschen o sen vet jag inte vad vi ska hitta på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela