Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Måndag igen.

Publicerad 2013-05-20 21:14:19 i

Känns som att det har varit fullt upp i helgen.
i fredags åkte småtrollehittills anamma o pappa för att sova där.
jag åkte hem runt fem för att göra mig iordning för en kväll på borgen med Jeanette.
så vid halv åtta begav jag mig mot gusum och vi var uppe i Norrköping lite tidigt men men..
va inte så mkt folk och rätt mkt äldre.
kvällen blev väl inte riiiiiktigt som vi hade tänkt oss men vi hade roligt iaf ;)
 
eftersom barnen sov hos mamma så hade jag ju sovmorgon, sköööönt, sov ända till nio faktiskt :D
åvägabringa en dusch för att få ur all jävla hårspray sen dagen innan :p
o så ut till skedshult och flirtade lite med mamma så barnen fick sova en natt till så jag kunde åka till Falla och fira söta Hampus som fyllde år :)
blev en riktigt rolig kväll med lite mindre trevliga detaljer men dom hoppar vi över :P
ångrar verkligen inte att jag åkte :)
min mobil tog livet av sig oxå så jag har nån gammal skrutt Men den funkar att ringa och skicka sms på :P
var i skredshult vid halv tio på söndagen, blev kvar och va social med pappa och bror ett par timmar..
sen var de en lugn dag iaf :)
 
idag har man variit i Norrköping en sväng och nu ikväll var jag inne i Västervik och hämtade brorsan :)
hade även en trevlig pratstund i mobilen med en vän på vägen in, sånt uppskattas ju när man åker bil själv och har tråkigt ;)
 
 
yeah yeah, ligger i soffan och glor på tv, blir snart sängen..
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela