Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Iiiiiihhh..

Publicerad 2013-05-22 22:09:00 i

Hr varit på kören ikväll och sagt jag kan sjunga solo på "sol, vind & vatten" den 7 juli..
vet inte va ja gett ma in på men men, är ju ett tag kvar så man kan hinna öva ;)
 
annars har väl dagen varit lugn, kom hem från jobbet och la mig i soffan en stund, duchade och började plocka och städa lite här hemma.
sen kom Jessica hit en sväng så de blev en hel del prat :)
så hömtade vi barnen och nör vi kom hem så blev de lite såpbubbelblåsning i solen.
 
jessica va kvar tills jag åkte till kören, en trevlig dag helt enkelt :)
 
blir snart sängen eftersom man ska jobba imorn igen.
 
 
Och varför kan man aldrig göra rätt när de kommer till kärlek...
Sofie plus "ta de lugnt" är lika med noll, ungefär..
de liksom går inte men jag föööööörsöker att inte höra av mig, att inte va för på men(!) det är ju så svårt när man verkligen gillar någon...
De blev ju bara pannkaka av allt..
Och som jag har grubblat över det här och blivit mer och mer förvirrad.
varför ansträngde han sig i början när han ändå inte ville ha mig.
varför ge nån falska förhoppningar och sen säga att man kan va vänner när man redan har fastnat så att säga.. Vet inte vad jag ska göra längre för att de känns som att de blir fel hur jag än gör.
jag går ju oftast in 110% när jag tycker om någon, ja för då kan jag inte i efterhand gå och ångra allt jag inte sa eller allt jag inte gjorde.
jag måste nog bli bättre på att ta det lite lugnt men de är svårt för mig...
 
 
nä, dags att stänga av hjärnan för ikväll och säga godnatt kanske....
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela