Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Helgen..

Publicerad 2013-05-06 08:12:29 i Allmänt,

I lördags va de nått jippo nere i viken så vi åkte ner för att kolla läget, barnen fick rida häst och så blev de lite glass o chill i solen.
Senare så skulle dom iväg till farmor, farfar och kusinerna för att leka lite i lekparken så jag hade en lugn stund hemma.

Runt sex begav jah mig till Skedshult för att umgås lite me mamma o pappa innan jag och Tommy skulle iväg på Elisa's..
Va lite segt på Elisa's då jag knappt kände någon som va där men men, bleb en del dansande i alla fall :)

Igår tillbringades heeeela dagen hos mamma och pappa som avslutades med grillning :)
Jag o mamma va o falerum en sväng oxå så jag är ett par gympaskor rikare :P
Va väldigt behövligt.
Va hemma vid halv åtta igår så var bara lägga småtroll och slöa i soffan innan de va dags att sova.

Så nu sitter jag här på jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela