Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Man ska inte ropa hej..

Publicerad 2013-03-27 18:16:53 i Allmänt,

Jag hade ju stora förhoppningar om att få flytta hem idag men icke!
Höll ju på igår hemma men vi är ju långt ifrån klara..
Så till helgen om vi har tur men troligare nästa vecka..

Johan fick hämta Niklas på dagis idag fr att han var helt igen svullen om ögonen så imorn blir de att ringa VC, han har även feber nu..

Men men, vi blir väl kvar hos mamma o pappa några dar till..
Men men, Johan skulle komna hit och ta hand om småtrollen så att jag kan åka på kören.

Försöker vara lite positiv vad de gäller allt som händer.. Vilket är svårt! Men de ska gå,
"se det positivt, de kunde varit värre" :)

Yeah yeah, dags att göra sig i ordning och leta reda på min körpärm, tror nästan att den har ben för den är aldrig där jag lade den :P

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela