Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Helgen.

Publicerad 2013-06-02 18:11:33 i

I fredags så åkte vi ut till mamma o pappa på eftermiddagen o fick lite mat och trevligt sällskap.
småtrollen blev kvar över natt där.
så blev en lugn hemmakväll i soffan och glo på lets Dance :)
 
pkte och hämtade barnen vid nio på lördagsmorgonen, sen blev de lite städ här hemma.
och runt fyra så åkte ja ner till affären och träffade på söta Elin så vi stod i regnet och prata i 
säkert en halvtimme, mycket trevligt :)
åkte vidare till mamma o pappa för att agera chaufför till blackstad men jag slapp köra dit, vilket jag var väldigt nöjd med eftersom att backa limousine står inte så högt på saker jag vill göra :P
var massa fina raggarbilar och sååå mycket trevligt folk :D
 
dansade lite iaf, men blev mycket pratande med trevliga människor, fick med mig alla som skulle med hem plus Simon, Robin och Elin.
så dom körde jag hem till fallà efter att ha lämnat limousin Och släkten i skredshult.
bleb att stanna över natt i falla då jag kände mig rätt trött me tanke på att klockan va två på natten.
hade en trevlig förmiddag i falla med trevligt folk :)
jag har ont i mina armar idag, vet inte om de beror på dansande igår eller på den hårda soffan...
 
en toppenkväll blev det iaf, tack allihopa :)
 
idag har de bara varit lite städande o styr här hemma, tänkte ge mig ut på en promennu när trollen somnat.
sen blir de dusch o slöhäng i soffan kan ja lova för imorn vankas det jobb.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela