Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

En dag i taget

Publicerad 2013-06-10 10:09:32 i

Jag har sovit o det känns helt okej idag.
Även om jag skrev att jag tycker att vi ska bryta kontakten ett tag så tycker jag inte att ett svar vore helt fel, 
bara "jag förstår" eller vad som helst så jag vet att du förstår varför jag vill bryta ett tag.
Det komemr bli skitjobbigt ett tag framöver men det kanske är bättre att må dåligt några veckor än att må dåligt hela tiden pga av jag tycker om dig och du inte tycker om mig.
Gå runt och må dåligt för att man hoppas på att de ska bli nått även att den risken är väldigt liten.
Jag hoppas ändå att du förstod att jag gjort de här valet för att slippa må dåligt och inte för att du har gjort något fel.
Jag tycker ju att du är bra på alla sätt o vis, om du bara kunde öpnna dig lite mer skulle de vara ännu bättre.
Jag hoppas att du lyckas reda ut och ta tag i saker i ditt liv oxå.
"Man vet ju aldrig vad som händer i framtiden" sa du en gång och det är väldigt sant men man kan påverka en hel del om man vill.. 
Speciellt när de kommer till hur man mår och vad man kan göra för att må bättre, att prata om  saker och ting brukar hjälpa mer än att hålla tyst och bära på allt inom sig.
För då brukar allt brista till slut när man inte orkar mer.
 
De kommer nog bli lite såna här luddiga grubblerier o tanker på bloggen framöver men jaja..
 
 
Idag är första dagen på min lediga vecka så ska väl försöka hinna städa lite, imorn har vi personalmöte och på onsdag fyller jag år så då kommer mamma, pappa & broder och firar mig lite :)
Ska även träffa Elin på onsdag, kanske träffa Astrid i helgen så de blir nog en bra vecka om allt flyter på :)
 
Hoppas att ni har en fin dag i solen :D
 
//Sofie ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela