Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Urk!

Publicerad 2013-07-14 09:31:00 i

Jag kan lixom inte förmå mig själv att göra någonting, känner att jag bara sitter o inte orkar..
 
Kanske skulle ta en dusch o se om man kan vakna ur "zombie-läge"...
 
 
Var ju faktiskt inne på visfestivalen i fredags med Louise, hade en trevlig kväll om man bortser från vissa händelser.
Blev en del alkohol, kanske lite mktmen ja va ändå itne så full och jag va inte bakis så då kan de ju inte ha varit så allvarligt ;)
Fick mig en halvtimmes promenad när jag skulle gå från patrik på långrevet ner till Louise som var kvar hos Milton i stan, de va jävligt varmt em svarta jeans i gassande förmiddagssol kan jag lvoa..
men men, blev käk på dinkan och så ett avrv på stan, hitta en ny handväska, och så avslutade vi med galss inna  vi skildes och åkte hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela