Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Gårdagen.

Publicerad 2013-07-26 09:27:35 i

Blev inte alls nått bad igår.
Vi åkte upp till norrköping istället och hittade både de ena och det andra, inga kläder blev de, bara en ny bikini för min har blivit för stor runt ryggen upptäckte jag sist ja skulle bada..
 
Men hittade lite baksaker o en tavla o lite annat smått o gott, så de kändes lyckat.
 
Idag ska vi bege oss till skrickerum och Sara & Iza, iiiiih, så kul att åka iväg, barnen får leka lite & jag får en vuxen(!) att prata med ;)
 
Annars händer itne möe, ska pallra mig in i duschen en sväng o lite..
 
 
(♥ Jag är hopplöst förälskad, men de går inget vidare  ♥)
 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2013-07-26 21:59:34

Det var härligt att ni var här=)!

Svar: Alltid roligt att träffa er :)
Sofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela