Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Söndag tror ja..

Publicerad 2013-02-17 12:47:46 i Allmänt,

Tycker dagarna flyter ihop när man jobbar...
Men efter fyra idag så är jag ledig till fyra imorn eftermiddag och jag tänker INTE gå upp ur sängen tidigt imorn.

Ska ta och städa idag när jag kommer hem för det har blivit lite bortglömt dom senaste dagarna känner jag..
Har lite att ta igen. O har ingen lust att städa hela dan imorn när jag faktiskt se några lediga timmar så vi tar de ikväll :P

Är ledig på onsdag i alla fall och sen fredag lördag och söndag, så i helgen blir de antagligen kalas för lillskrutt för jan fyller ju år imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela