Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Saknar..

Publicerad 2013-12-10 08:45:28 i

Jag ler ett fånigt leende när jag får sms av dig, de syns att jag blir glad.
Jag rodnar lite grann när du ger mig  komplimanger.
Jag tänker på dig, flera gånger om dagen, de är svårt att låta bli.
Det pirrar i magen när jag träffar dig, känns som tusen fjärilar som fladdrar omkring.
Jag blir glad när jag ser dig, hela jag skiner upp.
Jag blir varm i hela kroppen när du rör mig, det är så härligt.
Jag är nöjd med att bara hålla dig i handen och känna dig nära mig.
Det är jobbigt att inte kunna träffa dig och att allt är lite invecklat.
Men vid dagens slut när jag sitter ensam i soffan så saknar jag verkligen dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela