Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Julen är över..

Publicerad 2013-12-27 13:00:34 i

O de känns rätt så skönt ändå :)
Blev ett lugnt julfirande på juldagen hos mamma & pappa med julklappsöppning, mat och lite tv-tittande. Fick mkt fina julklappar och barnen var nöjda.
Barnen stannade kvar över natt så jag åkte till en kompis och kollade på film o bara tog de lungt medan många andra var ute och söp ner sig :P
Igår va de lugnt, va hos mamma runt halv fyra och hämtade mina småtroll :)
Sen blev de lite städning hemma o tidigt sänggång.
Klockan ringde vid sju imorse så va ju bara att pallra sig Upp o göra sig iordning för jobbet :)


O på tal om annat här i livet så känns de som att vissa saker är fruktansvärt invecklade, förstår inte hur man lyckas varenda gång.
Vore de så hemskt att hitta någon kille som vill samma sak, eller ja, nu kanske ja inte ska säga att han inte vill vad jag vill men de känns som det.
Och de där ämnet är ju lite känsligt oxh lite jobbigt och de kan ju gå käpprätt åt helvete när man berättar vad man skulle vilja ifall personen i fråga inte riktigt delar samma åsikt..
Själv så tycker jag att de här är lite jobbigt, de är invecklat och komplicerat och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Vill ju fortsätta träffa den här killen men kommer de leda till nått mer eller kommer de bara bli skit av ett..
Jag vet inte o jag vågar inte fråga va han tänkt heller för han tänker inte så långt.
När man har barn så tänker man ju miljoners mil framåt i tiden, känns de som i alla fall..
Jaja, lite svammel men ja, är ju bättre att få ur sig de än att grubbla. Eller grubbla gör kah ju ändå men känns lite lättare i huvet nu :)

//Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela