Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Trött

Publicerad 2013-08-02 21:12:00 i Allmänt,

 
Så trött idag, va en lång natt inatt, tänkte för mkt och kunde inte sova o när jag väl somna så vaknade jag typ en gång i timmen.
Varför ska allt vara så svårt.
"Det spelar ingen roll hur många gånger du går igenom det i huvet Sofie, du kommer inte komma fram till vad som gick fel i alla fall" det sa en kär vän till mig igår kväll och jag vet ju att han har så förbannat rätt men de är svårt att bara släppa allt o gå vidare som att ingenting har hänt..
Jag öppnade min "mentala låda" lite igår, inte alls bra, väldigt ledsamt blev de och jag har ingen lust alls att vara så ledsen igen men jag har nog inget val..
 
//Sofie 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela