Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Helgen

Publicerad 2013-04-08 08:13:33 i

I fredags kändes dagen väldigt lång eftersom jag såg fram emot att dansa på borgen men dagen gick iaf med bus och lek me trollen.
blev upphämtad av mamma vid åtta och åkte mot Norrköping.
blev lite snabbkäk på donkan först men sen mötte vi upp Jeanette och Anette utanför borgen.
träffade lite folk man kände, blev en del dansande och blev även nerspilld med irish coffe över halva min vita tröja, men men han erbjöd sig att köpa en ny åt mig, vilken gentleman :)
i det stora hela så var kvällen helt okej :)
 
i lördags var jag väldigt trött men såg fram emot att Andreas skulle komma vilket han inte gjorde för han hade blivit sjuk..
istället så blev de en tur till faLerum o köpa nya skor åt barnen och efter det till Norrköping med barnen och mamma.
så de blev en trevlig dag iaf, köpte en ny Bok "beautiful creatures" den är skitbra hittills :)
 
igår va de lugnt, ja o barnen va ute en sväng i solen o åsen körde bell och jag lite Zumba hemma framför tv:n, fy så jobbigt!
bleb även en timmas promenad på kvällen så nu ska ja försöka komma i lite bättre form hoppas jag om ja nu fortsätter såhär..
 
idag kör jag första dygnspasset, blir spännande o se hur man mår efter de imornbitti :)
men men är ju varannat dygn den här veckan och sen ledig en vecka :)
kan nog bli bra de här..
 
sitter på jobbet & väntar på att börja jobba.
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela