Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Torsdag..

Publicerad 2012-08-09 09:08:17 i Allmänt,

En ny grå och dyster dag, iallafall hos mig..
Kärleksbekymren blev inte bättre igår men dom löste sig väl på sätt och vis men absolut inte så som jag ville.
Personen i fråga talade om för mig att det finns inte en chans i helvete att de kommer bli nått mellan oss. 
Fast han sa de med andra ord och lite trevligare kanske.
Så nu känns de som att nån har satt in en kniv i hjärtat och vridit runt.


Ikväll och inatt är de jobb som gäller, inte alls sugen idag. Skulle bara vilja ligga här i sängen och sova.
Men men får ju lite annat att tänka på iallafall.
Annars idag blir de att greja lite här hemma.. Inte heller så lockande men de är väl ingen annan som gör det åt mig heller..

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2012-08-09 18:51:32

Jobbigt att det känns så men hoppas du känner dig bättre snart.

Svar: Tack Carro :)Hoppas de med men de lär nog dröja ett tag.
Sofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela